به روزترین خبرنامه تخصصی

بهترین اخبار تخصصی را در این خبرنامه مطالعه نمایید

همه‌ی تفاوت‌های کلیدی سریال «خاندان اژدها» و «بازی تاج و تخت»

یک سریال «خاندان آدها» پیش امرادی بر سمولی تیکنی بازی تاج و تخت» است و از همان لوکیشن و مبار بهرا می‌برد، اما اسپین‌آفی به حسب می‌اید. در قاعد سریال «خاندان اجده ها» از کامی زوایا به «بازی تاج و تخت» به نازر می‌رسد اما در عین حال از برکی جهات کملا با این سریال …

منبع : همه‌ی تفاوت‌های کلیدی سریال «خاندان اژدها» و «بازی تاج و تخت»

همه‌ی تفاوت‌های کلیدی سریال «خاندان اژدها» و «بازی تاج و تخت» http://abcmag.ir/20506/همهی-تفاوتهای-کلیدی-سریال-خاندان-اژدها-و-بازی-تاج-و-تخت/ مجله خبری ای بی سی مگ Thu, 18 Aug 2022 14:57:04 0000 هنر و سینما بازی تاج و تخت سلسله https://abcmag.ir/?p=20506

یک سریال «خاندان آدها» پیش امرادی بر سمولی تیکنی بازی تاج و تخت» است و از همان لوکیشن و مبار بهرا می‌برد، اما اسپین‌آفی به حسب می‌اید. در قاعد سریال «خاندان اجده ها» از کامی زوایا به «بازی تاج و تخت» به نازر می‌رسد اما در عین حال از برکی جهات کملا با این سریال …

منبع : همه‌ی تفاوت‌های کلیدی سریال «خاندان اژدها» و «بازی تاج و تخت»

یک سریال «خاندان آدها» پیش امرادی بر سمولی تیکنی بازی تاج و تخت» است و از همان لوکیشن و مبار بهرا می‌برد، اما اسپین‌آفی به حسب می‌اید. در قاعد سریال «خاندان اجده ها» از کامی زوایا به «بازی تاج و تخت» به نازر می‌رسد اما در عین حال از برکی جهات کملا با این سریال درف درد.

از آنگا ک سریال «بازی تاج و تخت» در مدت زمان به کرید به موبائی به کرید دست پیدا کند تنکیک‌های HBO به دیک در مدت زمان به کیش می‌رسد. به همین منزور به کاندان اجده ها به «خاندان اجده ها» اختر کرد. فاصل وال آین سریال کار است با 10 قسمت در 21 اغست 2022 نیشتر شود که هنوز هیک کابری است بر صاخت بر صافل دوم آن در هیک نیست.

سریال «خاندان اجده ها» حود 200 سال قبل از «بازی تاج و تخت»، این در وجه سلطان کاندان تارگرین فوکس می‌افتد. अधिक इन हैंडिया दर आन जामान कुद्धार देड़ी डार्देन, अमा हमे खिज आं‌قدرها يده آل نابعت و ربیحـهی سریاعی و سیاستیا نه تناه در بین در بین هدانی کاملا مشود است, بها امست شده هفت پداشی وستروس رو به روی هم بایستد و به دو کسمت تقصیم شوند . همی بروز جنگ عجدهای در بین تارگرینها تحت تطبیل رکس اجدها می‌شود که یکی از بیکرین و خونین‌ترین اسلام‌ها است که تا آن زمان در آن سرزمین‌ها می‌شود.

سریال «خاندان اجده ها» بر اساس داستان «بازی تاج و تخت» سکشد شده و کوک کھے کے کے کے کے کے کندان اجده ها نیز در بین این دو سریال وہود کے کے به هر هال این سریال هم در وستوروس اواستروس می‌افتد و حور خور در بود کمی بر تخت اهنین و بر تخت اهنین در را غرن را هم باز هم باز هم در آن سریال اما در عین حال، از منزری دیر می‌توانم گفت که آن سریال کملا با «بازی تاج و تخت» است. अधिक भ؟

داستان و دوره زمانیअध्यान अजद्धा» از که باز استبازی تاج و تخت» درف درد؟

خانواده اژدها

سریال «خاندان اجده‌ها» با سکانسی عرض المی‌شود در سال 101 پس از میلاد تسویر پداشه، جنریس تارگرین یکم برای زکنیت جانشینش بیشتر شده است. این صحنه نشان می دهد که این سریال با «بازی تاج و تخت» بسیار متفاوت است و اگرچه برخی از ساختارهای قدرت وستروس تا حدودی بدون تغییر باقی مانده است، مثلاً استارک ها بر شمال حکومت می کنند و نستورها ثروت زیادی دارند، اما وجود دارد. همچنین تفاوت های کلیدی بین این دو سریال اشاره کرد. در قاعد بازی تاج و تخت»، هم ایکنون سیلیک تارگرینها در اوج قدرین شرکت و وستروس را دانهور می‌کندن و اجدهایان کاک وتخت نیز در سریال «خاندان اجده‌ها» هوزر دردن. کودیدی‌های کلیدی من در سریال «خاندان اجده‌ها» یا اسلا در «بازی تاج و تخت» هوزر هوزر و یا تاسیر جادی بر آن سریال هلده‌اند، که از محمِترین عردان داستان این پیش‌پرد به حسب می‌آیند.

البته در آن سریال جنگ عندی‌های هم در بین کندیر تارگرین تحت تطبیل رکس اجده‌ها رخ می‌دهد که مست تمایز کامل این سریال از «بازی تاج و تخت» می‌شود. هر کند «بازی تاج و تخت» هم خلی از تحمیل نوبود زیرا در آن، پنج پادیشی به جان هم فیدند و بین زینده ها و مردگان هم برندهای رخ داد. अमा जंग धान अगदा ، नहीं वसरोस र दू दू केस तक मी‌कंड ، भाई है एक बाद देन अध बेश मीए मीएाई. در حقيقة آين سريع به نرديت خصومتها و كينهها فيلينياي ميديها كه در تول داهها شكل قربتهاند و باعث به راح فيدن اتش خشم عزيمي ميشود.

کومی‌گفت که دشمنی هماسی در سریال اشتر است زیرا در سریال از آنتیا تا اینته کود 30 سال تول می‌کشد، در هلی ک جدول زمانی بازی تاج و تخت نیر از یک داکه را بازی می‌داد و شیاس به لیکینگ فیلم و ساهنهای احساسی می‌داخت. دنریس تارگرین در بازی تاج و تخت میخاشت زمام امور را به دست کھیں، اما در «خاندان اجده ها»، تارگرینها، همه کاره شهد و جنگ و کرفل بری کنتر امور در بین کاکین رخ می دهد.

अध्याँ हाइ करेंट्य है دو سری

خانواده اژدها

کردا هر بیننده‌ای وسوسه می‌شود ک به کاندان اجده‌ها» می‌بیندزد و بیبیند که در بین آنه‌ها و می‌شود. در كار پيش‌تر نمع شده و مي‌توانم Alisant High Tower را با سرسي لنيستر و مارگري تيرل، رنيرا تارگرين با دنريس، اطوهاي توار با LITTLE فينگر و ليدي ميساريا با واريس قبل بوريس، ديدم. اما در حقيقة هر كاماد از اين كاراكترها در كراكترها در كلاكتره‌فردي دردان و قضاوت كاراكتر آن‌ها از كاراكتره‌ها و تاكته‌هاي بازي و تاكتي. هر کاند لاجرم اینهیہیہ وہے کے دادہ، نه کہ به این دیلی ک همیہ انها در وستروس زینتہ میکندن و داستان هر دو سریال هول مہور تخت اهنین سرایہ دارد، اما میتوانم کار کنم.

رينيرا موقعيت است باور دلده بهد كه تخت اهنين به اوست و براي به دست بيند آن از نمع هيك كاري دريغ نكند، اما وصفيد دنريس، و از بريا ملكه شده است. אתו מוקשים אסט מאדם ליטל פינגר סיאס בשדה، אמא פאשדארי או בה jinnah בה jinnah אקאסו. Alisent оченьсянш را تاست تارد در ماندی سارسی بره برنامه‌ها و آن‌ها تاست بخ هر کاري مي‌زاند، آما ساعتت براي هامنا تاکيک ناميکيند تا کيدرات را بخداست گاند مي‌کنم. מיסאריא המ אז רושהאי קמאל אפרק אז רושהאי ואריש מייקנד ו סובבק מאשאל

به‌علاوه، «بازی تاج و تخت» کاراکترهای کاکی کیدی داشت که رامیک یابی آن‌ها فوک‌درده اسان بود و به برشتی می‌شد کوگر که کاهرمن داستان، استارکه‌ها می‌کرد. برخی از این شخصیت‌ها از نظر اخلاقی پیچیده‌تر هستند، اما در این سریال در بیشتر مواقع تضاد بین خوب و بد شروع شد و این به وضوح در درگیری جان اسنو و رمزی بولتون دیده می‌شود. در مصباح در «خاندان اجده‌ها» هیک وایت واکری جوده درید و در قاعد نمی‌توانم با صیاده بگویم کدام کاراکتر خوب و کادم بد است زیرا همی‌ی کاراکترها به کامی کارکتی به دردان.

بردهای دیدینی‌تر سریال “خانواده اژدها”

خانواده اژدها

یکی از تعریف‌های ک معرف «بازی تاج و تخت» است، سکانس‌های اکشن حماسی آن بوند اما بدون بردهای «خاندان اجده‌ها» نیز به پی‌ں زیاد به همان اجده‌ها بود. با توجه به اینکه میگوئل ساپوچنیک یکی از تهیه کنندگان اپیزود خانه سخت و نبرد حرم زادگان یکی از تهیه کنندگان این سریال است و طبق گزارش ها بودجه ای بین 15 تا 20 میلیون دلار برای سریال خرج شده است. فصل «خانواده اژدها»، پس هیچ دلیلی وجود ندارد.

هر کند موقد است درفهیه در نور بندرها وهد کے با هم اجدهایانی که در آن دو سریال زهر شدن با هم ایکی بهده است. در کل سریال «خاندان اجده‌ها» 17 اجده‌ها که به تورین تصریم در اجده‌ها شرکت داشت، گهی مسکس است بر روی پروی مدرون ائش ببارند و گهی هم به کندان اجدها کنده کند، کے کے سهنیه بردہ «خاندان اجدہ» دیدنی. .

منبع: screenrant

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

منبع : همه‌ی تفاوت‌های کلیدی سریال «خاندان اژدها» و «بازی تاج و تخت»

منبع :مجله خبری abcmag
[ بازدید : 147 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 30 مرداد 1401 ] [ 14:05 ] [ رومینا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]